ساماندهی عرضه دام  در کرمان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: عرضه دام ویژه عید قربان  در شهر کرمان مدیریت و ساماندهی شده است. 

امیر هاشمی گفت: با هماهنگی شهرداری کرمان و مناطق ۵ گانه و پیگیری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان، برای انجام مناسک ویژه عید قربان در مکان‌های مشخصی که در ۴ منطقه از سطح شهر کرمان واقع شده‌اند، دام عرضه می‌شود.

او  افزود: این مکان‌ها شامل ۲ ایستگاه در منطقه یک شهری است که عبارتند: از ایستگاه شماره یک، واقع در ابتدای جاده زرند، جنب اداره برق و ایستگاه شماره ۲، واقع در بلوار سیدی، ۲ ایستگاه در منطقه ۲ که عبارتند از: ایستگاه شماره یک، واقع در کوچه شماره یک، ابتدای خیابان شرف‌آباد و ایستگاه شماره ۲، واقع در بلوار امام‌حسن (ع)، جنب شرکت بوتان‌گاز، یک ایستگاه در منطقه ۳ شهری که در چهارراه الله‌آباد، بعد از خاک‌ریز احداثی دهیاری واقع شده و یک ایستگاه دیگر، واقع در منطقه ۴ شهری است که در جاده قدیم ماهان، بعد از کوچه شماره ۱۳، بلوار امام‌صادق (ع) در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان بیان داشت: خرید و فروش دام، خارج از ایستگاه‌های مشخص‌شده، تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.